czwartek, 2 maja 2013

C'mon, C'mon part 21


*** Oczami Julii ***

Dzisiaj się odbędzie pierwsza impreza w nowym domu Niall'a i Emmy. Ostatnio między nami się popsuło. Mało rozmawiamy. Czuje że się od siebie oddalami. Za to z Liam'em jest coraz lepiej. Teraz już mam pewność że jesteśmy razem i że on mnie kocha. Jest godzina 16:00. Impreza zaczyna się o 19:00. Siedzę z chłopakami na dole i oglądamy telewizje. Liam mnie obejmuje i co chwila całuje w głowę, nos lub usta.
- Ej to wy już tak na poważnie czy przelotnie.? -Spytał Harry.
- Poważnie. -Odpowiedział szybko Liaś. Miło było usłyszeć od niego takie słowa.
- Uuu.! Dobra nie ważne. Haha. -Śmiał się Lou i Hazza. Oglądaliśmy tak telewizje do 18. Później poszłam do góry. Wybrałam sobie ubranie i poszłam pod prysznic. Po umyciu się. Ubrałam się w to :
Wysuszyłam włosy i lekko pofalowałam. Przejechałam usta jasno różową szminką i zrobiłam czarne kreski. Była już 18:45. Zeszłam na dół, chłopcy byli już gotowi. Wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy w stronę domu Emmy. Mam tylko nadzieje że nie będzie Olivier'a i Harriet. Nienawidzę jej. Wredna suka, jest w ciąży to jej problem, a nie że jeszcze do mnie przychodzi.

**** Oczami Emmy ***

Kocham, kocham, kocham tego chłopaka.!! Nie mogłam lepiej trafić, Niall to najlepszy, najsłodszy, najpiękniejszy, najromantyczniejszy, najlepszy po prostu narzeczony na świecie.! Właśnie to mój narzeczony. Trzeba by już ustalać datę ślubu. No ale do rzeczy. Dzisiaj impreza. Parapetówka, będzie bardzo fajnie jestem ubrana w :

Będzie super impreza. Dawno nie byłam w żadnym klubie więc dzisiaj chce się pobawić. Już wszystkie przekąski itp są gotowe, teraz czekać na gości.
- Hej śliczna.
- Hej Misiu, gotowy.? -Spytałam i musnęłam jego policzek.
- Gotowy. Ja dzisiaj nie będę za dużo pił bo nie mam ochoty. Musze ciebie pilnować. -Uśmiechnął się i puścił mi oczko.
- Zobaczymy kto tu kogo będzie pilnować. -Zaczęliśmy się namiętnie całować na środku salonu. Nawet nie zauważyliśmy kiedy weszli chłopacy z Julią.
- No ładnie tu. -Powiedziała do mnie Julia.
- I weź to ogarnij że to Niall sam urządzał. -Gadałyśmy przez połowę imprezy. Starałam się mało pić żeby mi nie zepsuli domu. Widziałam jak Larry się bardzo namiętnie całuje i się dotyka. To samo z Lilią. Ja z Niall'em nie odstawaliśmy od reszty. Całowaliśmy się cały czas. Horan chciał pójść do łóżka ale ja nie miałam ochoty. Około 5 nad ranem zasnęłam.

****** Półtorej roku później Oczami Niall'a. ******

Dzisiaj pierwszy raz przyjdą do domu moi rodzice i brat zobaczyć moją córeczkę. Jesteśmy już po ślubie i  Emma urodziła mi córeczkę , ma na imię Madeleine. Wybieraliśmy razem imię. Jej rodzicami chrzestnymi są Zayn i Julia. Jest śliczna. Aha Oli też ma dziecko lecz on ma chłopczyka. Jestem teraz na zakupach kupuję coś do jedzenia bo jak zawsze nic nie ma. Mama powinna być za jakąś godzinę. Bardzo się ciesze. Po powrocie do domu od razu pobiegłem do pokoju mojej księżniczki, lecz nikogo tam nie było. Po cichu zajrzałem do mojej sypialni i zobaczyłem Emme bawiącą, śmiejącą się z Madeleine. Poszedłem do salonu po aparat i zrobiłem dziewczynom zdjęcie.
- A ty co robisz.? -Spytała podchodząc do mnie z dzieckiem na rękach.
- Robię zdjęcie dwóm najważniejszym dziewczynom w moim życiu. Kocham was. -Powiedziałem i ucałowałem główkę Madeleine, a Emme pocałowałem w jej słodkie usteczka.
- Daj mi malutką i się szykuj bo zaraz mama będzie.
- O jeju.! Zapomniałam.! Jeszcze muszę coś ugotować. Nie przypomniałeś mi. -Śmiała się Emms. Pobiegła szybko do łazienki. Ja w tym czasie poszedłem znów do pokoju małej śliczności i wybrałem jej ubranie. Wybrałem to :
Przebrałem w to Madeleine. Były chwile w których się mocno szarpała ale udało się. Zszedłem na dół, włożyłem malutką do wózka. Chwilę ją pobujałem, a potem zabrałem się za gotowanie. Długo na Emme nie musiałem czekać. Ona wszystko za mnie dokończyła. Czekaliśmy już tylko na moją mamę. Nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.

****** Oczami Julii *****

U Emmy i Niall'a coraz lepiej, a u nas coraz gorzej. Harry się kłóci z Lou, przez to Liam chce ich pogodzić i nie ma czasu dla mnie. A ja potrzebuje kogoś komu mogę się wyżalić jak nie ma Emmy. Z Harriet trochę gadałam i pomagam jej z dzieckiem, jest śliczny.. Ale pewnie tylko dlatego że ma takiego ślicznego tatę. Dzisiaj idę do centrum handlowego z Brandon'em. Dawno z nim nie rozmawiałam, od śmierci mamy....  Tata wyleciał za granicę bo mówił że tu zbyt dużo rzeczy przypomina mu mamę, Przykre. Bym nie chciała być na jego miejscu.

***** Oczami Olivier'a *****

- Ty Debilu.! Mówiłam że nie chce tego zasranego bachora.! -Krzyczała Harriet, mały płakał od godziny.
- Spokojnie. Może jest śpiący.?
- Zamknij mordę.! Sam sobie radź.! -Krzyknęła i wybiegła z domu. Nie wiedziałem co mam zrobić. Zadzwoniłem do Zayn'a czy by mi pomógł, od razu zaproponował że weźmie też Perrie. Jak przyszli Pezz pomogła mi z dzieckiem. Usypiała go.
- A gdzie Harriet.? -Spytała Perrie.
- Nie wiem. Powiedziała że lepiej by było jakby nie było Chucka.
- Uu.. Nie przejmuj się minie jej.
- Mam nadzieję.

Bardzooooooo was przepraszam że was zaniedbałam.! Kurde źle się z tym czuję jeszcze do tego ten rozdział taki dziwny i krótki.! :/ 8 komentarzy = Nowy rozdział.! Podoba się błagam wyraźcie swoją opinie w komentarzach.,! <33 Kocham Was. *__* Aha i pełne imię Chucka to Charles. <33

10 komentarzy:

  1. Super :D Pisze dalej i szybciej :OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie ! <33 Ale mam ochote cie udusić, że tak długo nie było ! xDD Czekam na dalszy ciąg ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! :D Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  4. SUUUUUPPPERRR!!!! Pisz dalej ;)
    A tak wgl, to założyłam bloga (razem z koleżankami) z imaginami, i byłabym wdzięczna, gdybyś weszła, skomentowała itd xD
    http://imaginyodmajki.blogspot.com/ <---mam nadzieję, że się spodobają :3

    /Mrs Payne xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm jak sie na moim blogu robi obsrewatorem, ale jak sie dowiem to ci powiem xD Chcialm cie w każdym razie powiadomić, że "Summer Love" cz.4 jest już na blogu :3 zapraszam do czytania i komentowania ;)

      /Mrs Payne xx.

      PS. Sory, że z anonima, ale jestem na telefonie i nie chciało mi się logować xD

      Usuń
  5. Jak Liam i Julia się pokłócą to zatłukę .!!! ^^ A wiesz że mogę ... xd szybko dalej bo nie mogę się doczekać . :P / Julia C. :P <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dodać, nic ująć xD jak zwykle super!!! :D Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pisz . *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuje cię do Libster Awards. Więcej informacji na http://thewanted-onedirection.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń